Tuff morgon

Skrev ett inlägg ett tag sen men sen försvann det så jag sket i det tills nu.
Har varit sjukt trött idag alltså! Riktigt jobbig morgon då jag började 11.15 och hade bara EN lektion! Jag gick upp i tid och allt men sen däcka jag i typ 45 minuter sen mådde jag illa så jag fortsatte ligga kvar. När jag väl kom upp (med ögonen stängda typ) skulle jag sätta i linserna och ena fastna bakom mitt ögonlock och jag hitta det inte! Sen sved det och när jag väl var ganska säker på att det var den jag såg så tog det typ fem minuter innan jag fick ut den!
Mamma och Ian vakna precis innan jag var klar för att gå och blev ju inte glad direkt eftersom att min lektion hade pågått i ca 40 minuter. Men jag skulle träffa Ida iallafall men så blev det inte heller för hon ska alltid sätta sig i skiten med oinlämnade uppgifter :P

Jag stannar hemma idag helt enkelt! Mamma och Ian åker till mammas kompis en stund sen för middag men jag stannar hemma då. Det ska bli skönt att vara hemma och bara ta det lugnt då jag vart ute till ganska sent varje dag.
Kanske tar en tupplur också! Riktigt trött fortfarande jag tror inte att ni förstår! Har till och med druckit kaffe och allt...

Men bortsett från allt det här så är jag ändå på bra humör! :D




Jag just nu med min kaffekopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0