Tough day

Tjaaaa. Sent, som vanligt när jag uppdaterar.
Jobbet idag.. Hmm vad ska man säga? PAIN.

Det kändes jättesegt! När jag jobbat i 3 timmar blev jag lite förvånad och ledsen för det kändes som att det hade gått 5 timmar! Och tänk att det då var dubbelt så långt kvar och precis när jag tagit bort all mat kom det tre personer och bara BEHÖVDE ha mat. 20 min innan stängning!! Då ska man redan ha tagit bort maten och allt. Så jaa..
Jag blev försenad och slutade 15 min efter (plus att jag kom tidigt och började 20 min innan schemat). Jag kom iallafall hem tillslut och nu är jag här. Har också haft min dagliga dos Tekken 4, men jag tröttnar ganska snabbt.

Nu måååste jag lägga mig då jag börjar 08.05 (viktigt med 5 minuter eller? :P). Sen ska jag möta upp Keisha vid 4 och halv 6 ska vi vara hos våran kompis Elisabeth som fyller år och vi ska överraska henne :)

GODNATT NU, SEE YAH TOMORROW! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0