Today is MONDAY

Hej mina lovelys! (stavas det så? :P)

Har vart och jobbat och det har gått ganska bra idag, har inte vart på jobba-suger!!-humör men smidigt har det inte gått. Eftersom att det är måndag har det varit ganska dött i Kista idag så hela dagen har känts jättelång!

Men vad har jag gjort denna dag?
Försov mig (...) men kom i tid till mina två andra lektioner, Jossan blev glad hihi, och det har gått ganska bra. Har geografi och spanska. Har ett litet läxförhör (eller ganska stort tydligen) imorgon och jag känner att jag kan det ganska bra! Tränade lite med Rasmus och jag kunde nästan alla "provfrågor" inför imorgon.
Spanskan gick jag ut och in, ut och in då jag var sååå uttråkad eftersom att det bara pratas om saker jag redan kan. Träning inför prov om en och en halv vecka liksom :P, jag fick av någon anledning inte börja steg 3. Men det är lugnt! MVG tackar jag inte nej till! ;)

När jag slutade kom Johan PRECIS och vi åkte direkt hem till mig och hade det mysigt i ett par timmar. Vi lyssnade på musik och kollade på TV och så. Pratade lite.
Vid 16.00 var jag i Kista ready to work, said and done och nu är jag här!
Jobbar imorgon också och hoppas att det går bra, är inte alls taggad på att stänga men vad gör man?

Nu ska jag läsa igenom mina geografi provfrågor igen så att de sitter, sen ska jag sova!



Jag i mina nya solglasögon (BEHÖVDES!) från H&M, 59.50:- när jag precis vaknat i lördags och solen kikade in i mitt rum ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0