Snabbis

Hey my darlings! Jag är RIKTIGT trött så jag skriver lite fort här då :)

Idag var det skola. JAG HAR INTE VART SÅ TRÖTT SOM JAG VAR IDAG PÅ LÄNGE! Dog typ!
Men det var en chilldag. På en av lektionerna satt vi och kollade på The Breakfast Club. Trots att jag sett den innan ville jag se den igen så hela filmen kämpade jag med att hålla ögonen uppe! Gick ganska bra :)
Sen hade vi skolårets första samhällslektion och den gick helt okej men vår lärare verkar vara en liten psykopat hahahaha
Efter den lektionen gick jag och Josefin och köpte mat sen åkte vi till Brommahallarna med Emma, Melanie och Martina och hade idrott. Vanligtvis har vi det på fredag (I konw... It sucks!) men idag var det kul! Jag kriiigade hela lektionen, var fett duktig hihi

När lektionen var slut var Emma vid tunnelbanan och vi åkte till Husby med bussen från Bromma för att lämna Johannas väska hos Ali. Vi var hos honom ett tag innan vi åkte till Kista och sen tillbaka till Husby för att äta. Jag åt EN HEL kebabpizza! Så hungrig var jag!! Det har inte hänt många gånger ska ni veta ^^
När vi ätit åkte de tillbaka till Kista och jag gick hem :)

NU SKA JAG SOVA så godnatt! Pussipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0