SEXUAL HEALING

God kväll!
Bra början på första skoldagen. Jag började 13.45, slutade 15.00 haha
Igentligen inte men jag skippade två lektioner för de behövde jag inte gå på. Bättre blir det- jag är ledig på onsdag!! Wooh!
Så behöver jag varken gå på historia eller idrotten den här veckan. AWSOME
Nästa vecka får vi nytt schema för den här terminen. Hoppas att den är minst lika bra som denna. Det värsta med det här schemat var att vi hade 2-3 timmars håltimme på fredagar och idrott på det (!!) och att vi hade längsta dagen på måndagar. De värsta dagarna att ha keffa timmar och lektioner på hehe


När jag slutade åkte jag direkt till Johan men jag sa inte att jag var påväg för jag tänkte att han förmodligen sov och jag hade inte sagt att jag slutat tidigt så när jag var framme hos hans mamma var han i Årstaberg. Typiskt...
Men istället gick jag hem till hans pappa där hans pappa och syster var och väntade där ett tag. Men tråkigt hade jag inte!

Han kom tillslut och vi chillade. Sen fick jag min lön idag och så fort jag har pengar blir jag EXTRA sugen på sushi så jag bestämde oss för att åka till Skärholmen och äta! Generös som jag är bjöd jag honom på en pizza och jag köpte en stor sushi! KÄRLEK.

Nu ska jag göra mig klar för sängen så godnatt för idag. Här kommer dagens låååt!
BLESS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0