Sent indeed

Chattar i köket med Domme, äter och lyssnar på musik. Sent, jag vet men jag vill inte sova riktigt än...
Jag och mamma kollade iallfall på en film som gick på 4an tidigare. Den var bra. Ofta när man kollar på en film tänker man att filmen är helt okej eller bra men det är inte förrän i slutet som man vet om filmen varken var bra eller dålig. Det har ju hänt att man tänker liksom vad FAN var där här för jävla skitfilm???? Men den här gången var det HAHA, bra slut.
Kort och gott- jag gillade den (My friends girl, tror jaaag..).

Och just det! Under filmen vägrade Ian sova så han gick runt vardagsrumsbordet genom att hålla i bordet och stackarn ramlar och slåt i huvudet i bordet så nu har han en bula över ögonbrynet! Stackars stackars, blir så ledsen av att tänka på det... Men han mår bra nu :)

Ska lägga mig snart så jag säger godnatt nu!



Läppstiftssyskonen, visst är han fin i det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0