Red Light

Jup, so much for the update today.
Har precis lämnat Johan vid tunnelbanan så han är påväg hem nu. Har bara tagit det lugnt här hemma, han kom ganska tidigt och vi har till och med vart ute i solen och njutit av att det är ljust länge in på dagen nu. Det gör en glad!

Borde lägga mig snart eftersom att jag börjar kl 8 imorn men jag är inte trött så vi får väl se hur jag kommer upp imorn! Har ingen lust att komma sent men ingen lust att börja så tidigt heller både imorn och tisdag och jobba tills 22.00. KUL

Men nu ska jag vara lite positiv och glad över att studiebidraget kommer imorgon för min lön har redan tagit slut nästan och jag är skyldig mamma pengar så det blir skönt att få det över så fort som möjligt och sedan jobba lite extra så att jag kan få in pengar för jag behöver det verkligen!

Så godnatt för mig här idag, ni får dagens låt också! Lyssnade på den jättemycket i somras! Tider det, och snart får man nya sommarminnen!





Min kontaktbild på Johan i min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0