NY DESIGN!

Nu har mamma och Ian precis åkt så jag är hemma själv nu :)

Ska äta nåt litet och sen duscha! Bara chilla ;)

Har fixat designen nu också! Vad tycks? :D
Jag finslipar den lite mer om jag orkar sen men just nu är jag lagom nöjd, speciellt eftersom att jag hade den andra så länge! Sen är jag ju inte värsta experten på designs så jag håller mig till det simpla hehe
Gillar headern också. Kanske inte så personlig och lite tråkig kanske men den passar fint till vår/sommarn trots att det kommer vara vinter ett bra tag framåt nu, tyvärr haha











Här är några av de headers jag haft sen jag starta den här bloggen. Inte den sista men jag vill ta med den ändå för det är ett litet "uppgraderat" collage än det tidigare, gillar det bättre :) även om det inte är så personligt hehe

NYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0