Min dag

Haha helt random, har fått fler kommentarer än vanligt idag! Myspys

Är hemma nu och ska snart ta en dusch.
Det blev ju ingen Kidah idag så jag mötte upp Ida, hon hade redan ätit eftersom att jag alltid är så seg och kan aldrig komma i tid.. Jag åt sushi iallafall! Blev skitmätt! Hur länge som helst. Niiice

Efter det visste vi inte vad vi skulle göra och när vi ändå var nära ESN så gick vi och hälsa på Miggan som vi aldrig träffa när vi var där sist. Sen bestämde vi oss för att gå på solarium!
När vi var klara där åkte vi till Fältan och jag köpte tre trosor på rean och en blush (NÖDVÄNDIGT!) samtidigt träffade vi Lixas mamma också hihi, hon är så gullig!
Sedan när Ida ville till McDondald's såg vi Carros pappa där inne! Roligt!
När vi var klara mötte vi upp Johan och Ida åkte hem, han och jag åkte till honom. Vi åt och så men jag var inte där så länge, nu är jag hemma iallafall!

Imorgon är det skola- en lektion. SKÖNT! Efter det ska jag träffa Ida igen och jag ska klippa hennes hår! Spännande :D men det har jag gjort innan :)



Ett par bilder från idag när vi var på solariumet hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0