Jobb

Kom hem för ca en timme sen. Inte meningen alls utan planerna var att efter skolan skulle jag möta mamma i stan och gå runt där men min chef ringde och bad om hjälp så jag åkte in till Kista direkt och började jobba då hon som egentligen skulle jobbat inte kunde. Så från 17.00-22.00 jobbade jag. De sista två timmarna själv och jag stängde. Första gången helt ensam till och med!
Det är kul att jobba själv ^^ Iallafall när det inte är så många folk.

Imorgon är jag LEDIG!!!! SOOO HAPPY! På torsdag har jag bara en lektion och på fredag har jag ingen skola. Hur AWESOME är inte det?!

Imorgon ska jag hursomhelst upp ganska tidigt då jag ska luncha med Kidah och sen träffa Ida om allt går enligt planerna. :)
Det blir myysigt.


Jag och Kidish på nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0