Ingen skola

Sitter här hemma och tar det lugnt bara. Jätteskönt. Mamma och Ian är i Kista.
Jag skulle ha vart i skolan idag, såklart! Men jag försov mig men inte SÅ sent men så hade jag ganska kraftig mensvärk, inte så farlig som det kan bli men jag mådde lite illa och visste att det skulle vara svårt att ta sig upp för att det gjorde så ont. När jag väl blev bättre och kunde ta mig upp gick allt jättesegt och det blev lite "complications" så jag kom aldrig iväg...
Klockan är halv tre och solen är fortfarande uppe! Med klarblå himmel, så fint! Om ett par månader blir det ljust igen och varmare! Faan vad skönt!

Haha just det! Jag kämpade så hårt på idrotten igår att jag har träningsvärk lite här och var och på ena stället har jag det på ena sidan av min rumpa så jag kan inte gå normalt, går helt snett typ! Lustiga lilla jag :) Hahaha

Snart ska jag kolla på film- Whip It. Men Ellen Page. Hon är så bra! Hon är bland annat med i Inception och mina favoriter med henne är den, Juno och Hard Candy. Så är hon också med i X-Men som Kitty, men jag kommer inte ihåg att hon är med i den haha, bara om jag ser den. Om nu inte sett nån av de så rekomenteras det! Hoppas att Whip it också är bra ;)



Ellen Page

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0