Funderingar och händelser

Hej :)
Sitter i min säng och lyssnar på U2. Är lite seg men inte redo att sova än. Imorgon på morgonen kommer mormor och morfar, vilket tid vet jag inte. Första gånger jag träffar de sen juldagen! Mormor har köpt två saronger till mig som jag bad henne köpa när de var där, hoppas att de är fina!
 Tänkte tidigare idag på det men sen undra jag- finns det ens FULA saronger? Riktigt riktigt fula? Har inte sett några iallafall. Mormor påstår alltid att hon är så dålig på att köpa saker till en så istället får man pengar. Inget mig emot hihi
Men jag kommer inte på nåt jag fått av henne som jag ogillat faktiskt!

De ska sova över här tror jag så saa vi får se vad som händer imorgon :) Vid 18.00 ska jag vara hos Elisabeth som ska firas igen. Det ska vara några av oss tjejer som ska ha en filmkväll! Mysigt!

Idag gick jobbet ganska bra faktiskt! Och jag lyckades för en gångs skull fixa att stänga av kaffemaskinen!
Vid 20 i 10 kom Emma och Johanna för att vänta tills jag slutade, helt oväntat, gullisar <3

När jag tillslut kom därifrån hängde vi ett tag i Kista innan vi drog till Husby. Sen kom Misha (som fyllde 18 år idag!) och Neddan (hennes kille) och hängde med oss ett tag. När jag skulle gå gick Neddan med mig för han bor också i Husby på Tempo sidan (INGEN verkar göra det fan!), så gick jag hem och här är jag, chattar med lillebrorsan också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0