Drama!

HEJ!
Ouff, vilken kväll igår!

Johan var här hemma ett tag och sen innan han gick hade vi det bara mysigt och spelade Finns i sjön och UNO sen skulle jag följa med honom till tunnelbanan, han var ganska sen hem. Jaaa det blev inte riktigt så dårå för precis innan tunnelbanan i Husby kom så var Emma och Johanna där och det var värsta dramat då de bråkade med deras kille och ex och skulle till Kista. Så var Sabina och Denice också där.

Emma bad mig följa med en liten stund för att hon var så upprörd och jag tänkte att jag ska ju bara till Kista och klockan är halv 11 på en torsdag, jag har inte skola imorgon så varför inte.

Johan kom också med. Men det blev värsta stora grejen av det och jag hamna i slagsmål. Fråga mig inte hur JAG var inblandad i allt för det var jag inte ens! Men orkar inte gå in på detalj. Nu har jag ett rivmärke i pannan men det känns inget alls. Frågan är ju hur hon mår som jag slogs med hahaha

Jag kom hem typ halv 2, mamma var ju inte allt för glad... Under natten vet jag inte vad det berodde på men jag kunde inte sova så jag gick upp, gjorde mig klar och åkte hemifrån vid 7 på morgonen ungefär. Vid 10 var jag hos Johan och där var också Ali och Johanna, vi var där hela dagen och chillade så kom jag hem vid 22.00 nu.


Hur mår ni? Jag mår bra förutom att jag är lite seg pga sömnbrist. Imorgon ska jag jobba 10.00-13.00 och sen ska jag träffa Lixa! Det blir nog mysigt :)



Jag och Pi-is igår hihi


Kommentarer
Postat av: Sv;

Tack!

Den är ifrån Åhléns :) <3

2011-01-14 @ 23:37:45
URL: http://sjuttoon.blogg.se/
Postat av: Ida

wtf tare lungt maxi!! när kand u kliippa mig? puss

2011-01-15 @ 15:38:15
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0