BIO!

Hejsan!

Nu ska jag göra mig klar för att åka till Johan. Han ska äta och sen ska vi chilla där tills vi åker in till stan och så bjuder han mig på bio! Woooh!
Det blir Due Date- FINALY!!!!!!!!!!
Seriöst... Sen JULI har jag velat se den!
Och nu är mina förväntningar höga ska ni veta. Om filmen inte är så bra som jag hoppas så blir jag djupt besviken med tanke på att jag slösat isåfall mycket av mina tankar på den här i sex månader. Det är slöseri på liv det vill säga. Hihi

Igår jobbade jag iallafall till halv tio. Det gick bra, jobbade med Amanda, gillar henne bäst och vi har börjat nästan samtidigt så det är nice. Det var ganska mycket folk under en timme eller så och det var så mycket att man inte hann fylla på maten för att göra alla mackor och sallader och så, det var lagom stressigt. Men allt gick bra!

Efter fick jag sms av Kidah som ville träffas och frågade om jag ville på fest. Så jag mötte upp henne och en till tjej och gick på den här "festen". Värsta på länge men det var kul att vara med Kidah, Lisa som tjejen hette och sen var Keisha där också. Det sluta med att hon sov över här! Hon gick för ca en timme sen.
SENNI var där också igår. Har inte sett honom på typ fyra år. Men han brukar faktiskt vara med Keisha och Kidag. Eller Kidah åtminstone.
OINTRESSANT INFO!

Nu ska jag iallafall sätta in linserna och klä på mig lite mer så att jag inte dör av sköldskador. Inte det roligaste när man väntat ett halvår på att se en film hahah

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0