Bilder!

Några bilder tagna senaste tiden som inte vart upplagda än. Mest pga min lilla paus ^^



Ians första pulkåkning!


 

Nyår! Hahah sista bilden- världens coolaste typ! Helt random asså xD




Min nya MP3 som jag fick i julklapp som också matchar mitt nagellack hihi




Alla mina/mammas nagellack haha




Min lilla tjockischines katt. Kolla ögat som reflekteras i bordet haha, MUTANTKATT! <3




När man hade lite space time på salongen och fick sitt hår fixat och sminkade mig lite hihi
Fick fyra inabkade flätor på ena sidan men de syns inte och jag tog ut de idag när jag duscha :P



Lilla dramatiska jag när solen lyste fram i mitt rum i typ.. 15 min innan solen gick ner haha




Emma ville få ut mig när jag var helt däckad och sjuk och sov haha




Mina älsklingar ♥


Med det ska jag äta upp min leftover pizza och sen sova!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

härliga bilder :)

2011-01-12 @ 12:40:14
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0