7 februari 2011

Tjjaaaaa
Är hemma med Ian medans mamma skjutsar hem hennes arbetskompis.
Skolan var soft idag det är ganska mycket på gång men vi gör mest allt på lektionerna. Det är inte så mycket att det är svårt men mer repetition för att VISA att man kan typ.

Aja, inte intressant på något plan att prata om skola just nu.
När vi slutade åkte jag hem och Willy slutade då också så vi och fem till från hans klass gick till Thorhildsplan och han jag och hans brud (typ?) gick av i Fridhemplan. Hon trodde att att två skulle åka till stan och äta eller nåt men han ville hem för att äta och plugga. Hon blev assur och gick därifrån haha

Tror inte att saken blev bättre med att jag var där eftersom att hon verkade tro att han åkte hem istället bara för att vara med mig :P

På tal om inget har jag värsta absen nu till sommaren!! Kollar på alla gamla sommarbilder och läser sommarinlägg här på bloggen ibland och så ska självklart Josefin vara i Spanien nu!!! Åh vad jag vill att hon skulle ha tagit med mig i sin resväska!

Imorgon innan skolan ska jag träffa Ida och vi ska äta sushi! Sara kanske också kommer!
Sa nyss till Ida att det hade vart awesome om man hade en privat anställd chingchong person som jobbar för en dygnet runt och gör sushi åt en NÄR MAN VILL!
Det får bli mitt livs mål :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0