Mycket nytt :D

Sitter och kollar på Wanted på 6an. Den är bra! Slut snart dock.

Ville visa mina nya grejer!
Idag har jag köpt en BH, magtröja, kavaj och klackar.
Passar också på att visa mina nya byxor som mamma köpte till mig i tisdags :)

Min BH:


Har matchande trosor så jag köpte den! :D 50:- på H&M ord pris: 99:-

Magtröjan och kavajen:



Båda från H&M. Magtröjan. 149:-, liksom kavajen men ord pris på den var 249:-

Det syns inte så bra men det är små knappar bak på tröjan :)

Byxorna:


Byxorna jag fick av mamma. 49:-, ord. pris: 399:-

Skorna:


Jättebekväma! Ligger i sängen med de på nu haha
Från Belle Shoes för 299:-, ord. pris: 799:-


Snacka om att kunna sina reor ;) sparade sammanlagt 850:- :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0