Update + tips + godnatt! :)

När som helst har Linas Kvällsbok laddats ner (ca en minut kvar) och jag sitter och chattar med Sady och dricker juice!
Innan var jag typ besatt av milkshake (typ upp till tre dagar sen :P) och nu har jag fått nån slags juice mani och dricker det hela tiden!

Förresten så har jag smittat Johan, på en timma har kan kommit upp från 37,9 till 38,9s feber men han är inte ens störd över det, mer överlycklig? Hahaha. Glad är han iallafall! Bättre det än tvärtom :) Men jaa, konstig är han, på alla sätt och vis!

Ska snart lägga mig så det här blir sista inlägget för idag! Ska krypa ner i sängen och snart sova. Detta rum är ISkallt! Fyyyyyyy

Tipsar om GODASTE juicen också ;)


RYNKEBY!
Ärligt talat så är den vanliga med bara apelsinsmak godast! De andra är lite konstiga, och konsistensen är lite tjockare, inte lika gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0