Trött!

Det blev visst ingen en paus utan ett slut. För dagen alltså ^^
Nu är jag jättetrött och vill vila mig för imorgon.
Känns som att jag börjar gå tillbaka till min förkylning. Sitter i mitt rum med morgonrock och tycker synd om mig själv.
Jag har ont i halsen, gommen, hostar så fort jag ställer mig upp, väldans ont i tån/halva foten (!!), trött, har tråkigt och på samma gång ångest för att mitt rum inte är klart.

Jag skulle kunna fortsätta haha. Men jag tror inte att ni intresseras av att läsa om det. Och jag ska inte tycka synd om mig själv. Har inte direkt nån anledning till det. Tänker inte säga att det finns folk som har det värre för hur hemskt det än är så har alltid NÅN det värre. Typ..

Neeeej nu ska jag faktiskt lägga mig. 23.20 på en fredagskväll (natt) utan att gjort nåt "roligt" direkt haha
Men det är ju väldigt skönt också. Känns som att jag aldrig tar det lugnt längre.. Nu får jag faktiskt ta och slappna av!

GODNATT, hoppas att ni har det bra!



Brun och fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0