Trött på allt, godnatt! :)

Heej!
Det blev sent ikväll. Kom nyss hem typ och ska seriöst den här gången lägga mig så fort som möjligt, är trött och också trött på att komma för sent till skolan..
Jag har också tappat bort mina nycklar (såååååååååå trött på det med!! Fattar inte hur jag alltid lyckas...) så jag åkte och mötte Johan och vi åkte hem till honom. Gick därifrån vid 9.
När jag kom till Husby träffa jag på Ali, Rayd och Omar igen men gick tillslut hem. Som sagt, I am a tired girl.

Har en lång dag framför mig imorgon då jag har 8 timmar och 40 minuters skola, idrott inkluderat och DEN KOMMER ATT VARA JOBBIG! Direkt efter ska jag gå och jobba. KUL.

Få se om jag sover hos Johan imorgon. Det är lite sent då jag slutar 21.00 och vi har redan träffats tre gånger den här veckan men han har varit ganska nere de senaste dagarna/veckorna och skulle verkligen uppskatta om jag sov över. Vi får se helt enkelt!

NEJ, nu ska jag lägga mig så godnatt och hoppas att er dag har varit bra! PUUUUSS <3



Älskar den här bilden på honom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0