Todays day

Äntligen hemma!
Det blev att jag tog Sandras pass på Sandy's idag och jag är helt slut nu.
Jobbade inte så länge som jag borde göra då jag stannade i skolan till 17.00 idag och jag börjar egentligen jobbet kl 16.00 men de sa att det var helt okej. Jag började kvart i sex då. Och stängde så jag slutade 22.00 dårå.

Jag slutade skolan kl 16.00 men stannade till 17.00 då Sofia, Jennifer och Ida kom och tjejerna skulle ha en intervju med mig och Ida då de går i Media Gymnasiet, det var kul!

Men måste bara säga att jag blir SÅ irriterad på folk som kommer för att köpa mat när man ska stänga. Det kom typ sju stycken när jag skulle stänga och sista fick jag säga till att det var stängt för jag hade TJUGO minuter på mig att stänga. Brukar ha en timme.
Men som tur var fick jag lite hjälp av Brown (städaren, han är så söt ooch snäll!) och jag hann stänga i tid :)

Imorgon börjar jag 11.15 så jag måste lägga mig. Ska träffa Nicole en liten stund och lämna kavajen som jag köpte. Köpte den till henne egentligen men hon tyckte att den var för liten för henne så jag sa att det är bara för henne att hämta den när hon vill ha den! Hahah
Tyvärr har jag blivit kär i den så jag får låna den av henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0