Söndag

Godmorgon!
Var tvungen att sätta väckarklockan på 12.00 så att jag inte sover bort hela dagen då jag har tidig vecka den kommande veckan. Men samtidigt som den ringde kommer mamma in för att väcka mig haha

Jag kom ut igår tillslut! Det var trevligt :)

Idag jobbar jag. Men mitt pass är 15.00-21.00 idag, så jag stänger inte! UNDERBART
Och imorgon är det minsann skola men jag ser nog mest fram emot att träffa mormor och äta sushi efteråt ;) Det är ju Alla Hjärtans Dag! :D
Sen vet jag inte hur länge vi är där och äter, mamma och Ian kommer också att vara med men jag kommer att träffa Johan, vara hos honom i år :) sist var vi hos mig. Inte för att vi gjorde nåt speciellt men vi mös bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0