Snabbt inlägg

Uppdaterar lite fort här nu innan jag börjar min fortsatta röjning i mitt rum! Suck...
Men man måste ju!
Jag är lite trött och seg efter skoldagen idag. Hade idrott och jag är lite sjuk fortfarande (snorig och ont i halsen) så jag tänkte gå dit och men inte vara med, för att få närvaro alltså. Men som vanligt slutar det men att jag springer fram och tillbaka på planen och skriker "BRAAAAA!! KOM I IGEN NU!!" eller "MEN VAD FAN ÄR DET MEEED ER, EFTER BOLLEN VAFAN!!" haha
Vi hade fotboll och det var ganska kul men en av bollarna var sååå hård och då är det inte så bra att inte ha med sig några skor (inklusive i mig..) så minst fyra av oss gick därifrån med en halvbruten fot haha

Under håltimmen åt jag pizza med sötis Madde och sen åkte vi till skolan för att ha två prov och därefter engelskalektion!
Proven gick inte så bra för NÅN vad jag hörde men jag hoppas på godkänt på båda såklart! Mer än så begär jag inte ^^
Det var inte att jag inte pluggat för det har jag men frågorna är så komplicerade så jaa... Får se vad resultatet blir! Nu ska jag ju bara njuuuuuuta som fan för att det är lov och sen ska jag köra på med skolan tills nästa lov!

Nu blev det lite mycket ändå, men inlägget har gått fort så nu ska jag rensa klart rummet! (7 lådor to go..!)


Lilla kantarellhuve! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0