Skolfri dag!

  

Jag just nu :P
Det suger att man inte kna få bilderna större, vet faktiskt inte varför..

Är hemma nu iallafall och har precis gjort klart min idrottsuppgift och lämnat in den på online! Vad duktig jag är! :D

Idag sket jag i skolan. Även OM jag skulle kommit hade ingen i min klass varit där (VÄLDIGT motiverad klass må jag säga) och frågan är ju hur det blev för lärare. Min coach bor ju liksom i Uppsala haha!
Jag chillade hemma iallafall. Tills halv tre då jag precis plattat håret (tog bara en halvtimme typ idag! Tar alltid minst en timme :O), klätt på mig och sminkat mig. Då åkte jag till Kista och mötte Willy och vi gick runt i Kista, sen åkte vi till Västra Skogen för han ville ha billigt naturgodis haha. När vi var klara åkte vi tillbaka till Kista och gick hem till honom och softa tills jag började jobbet.
Skulle ha träffat honom efter också men det blev för sent helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0