Rensat

Hej. Håller på att röja här i mitt rum, rensar och så.
Grejen är den att jag kommer ingen vart för jag hittar bara gamla saker som fascienerar mig :P Så jag får ingen gjort men jag har gått igenom fyra "lådor" och har MYCKET kvar. Funtar på om jag ska rensa min garderob samtidigt eller en "tid" för sig :P Det tar ju inte en dag att rensa direkt.
Aaah, pallar inte.

Skolan gick helt okej idag också. Men det var överdrivet tråkigt. Jag ville inte hem heller för här är det också tråkigt men man kan ju inte vara ute i kylan själv utan pengar. LÄNGTAR till slutet av veckan då den blir lov OCH lönedag! :D Studiebidraget också ^^

NEJ, nu ska jag väl se om det finns nåt annat att göra, datan är tråkig. Är lite törstig så ska ta ett glad juice :D



Saknar mitt långa hår... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0