Positivt tänkande

Hhhi... (Ross från vänner när han är nere och vill ha uppmärksamhet och att alla ska fråga vad som är på tok haha)
Nej men nu är jag hemma, yes indeed. Känns som att jag aldrig får en lugn stund för mig själv längre. Trötta, slitna lilla jag.
MEN nu ska jag sluta gnälla om hur jobbigt jag har det när det finns folk som jobbar 15 timmar i sträck utan rast och får mindre lön än mig! Jag VILL ju jobba, och jag VILL ju gå i skolan :)

Mamma har köpt nya, fina vår/sommarbyxor till mig som jag kan visa sen! Imorgon eller nåt.
Nu ska jag ta det lugnt, lägga mig snart och enligt Jossan börjar vi kl 9 imorgon, skönt!

Så är jag ledig från jobbet också, fram till fredag så imorgon ska jag förmodligen träffa Johan och på torsdag min älskling Nicole!! Skam att vi aldrig träffas längre. Inte så förvånande dock :P Men jag saknar henne och jag önskar att vi gick i samma klass igen!! Träffar ju till och med hennes pappa oftare än henne haha! Mer eller mindre varje vecka då han också jobbar i Kista på kvällarna.




HAHA, bara jag och mamma som dööör av den här bilden eller?!
Mammas kompis har photoshoppat den xD Liksom KOLLA på honom! Helt förvånad! Säkert för att hans kropp är helt viit haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

AHHAHHHAHAHAHAHHAHAHA JA DÖR XD HAHAHAHAH VA SÖT

2011-02-02 @ 16:44:50
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0