Mirame a la cara

Hej!
Idag var mina planer att gå till skolan och sedan hem och rensa hela jävla rummet. Men så blev det inte!
Efter skolan åkte jag till jobbet och tog en annans pass som var sjuk.
Och det var DÖTT idag. Ni vet, dagen innan lönedag, alltså har inga pengar och varför ska man då till Kista? ;)
Aja, ganska skönt ändå på nåt sätt. Och jag jobbade själv i över 2½ timme själv och då lallade jag bara runt där typ och fixade småsaker bara för tidsfördriv haha. Och drev lite med de på Burger King mahaha

Jag är iallafall förhoppningsvis ledig fram till onsdag.
Och imorgon ska jag till skolan. Börjar 08.30 och slutar 17.00 så det är en lång dag och efter det ska jag bara hem och rensa rummet för det måste vara perfekt tills lördags, Ians födelsedag. Tidspress?? Eftersom att jag har mycket kvar... Det är ju så stökigt nu också. PÅ EN FREDAG!
Men jag ska inte klaga, det är inte så att jag har planer ändå ^^ Och det är ju lov så då kan man hitta på nåt då!
LÖNEN KOMMER OCKSÅ!! Överlycklig :D

Nej, nu måste jag lägga mig i sängen och plugga lite. Har matte och geografiprov imorgon! Men jag tror att det kommer att gå ganska bra. Iallafall geografin :)

Dagens låt:



ÅÅH KÄRLEK TILL ANDY Y LUCAS! Tröttnar aldrig på de! Den här låten är en av mina favoriter, älskar introt!

Tumblr_lfk8e1jsvm1qc9ekbo1_500_large

GODNATT NU MINA FINA ♥
Men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0