Lustigt samtal på morgonkvisten

Goooooooooooood morgon!
Sitter i vardagsrummet med min morgonrock och vaktar Ian medans mamma duschar.

Fick ett helt random samtal halv tio imorse från Keisha haha
Keisha: Heeeej vad gör du??
Jag: Ehh, sover? :P Vadårå?
Keisha: Aah.. jaha men vad synd då. För jag är i Kista och tänkte att du kanske jobbade så att du kunde bjuda mig och Denise på något! :D
Jag: Vääänta, HUR mycket är klockan????
Keisha: Halv tio :)
Jag: Och du tror att jag jobbar NU? :P Jag sover fan
Keisha: Jahaaa, nämen jag tänkte att du kanske jobbade innan skolan, men jaa, vad synd då!

Hahahah ibland undrar jag vad som far genom hennes huvud ibland!



Lagom snygg bild från typ 4-5 år sen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0