Komplikationerrrr

Nu äter jag macka! Råkade somna om och vaknade i chock halv tre då jag fick ett sms. Jag halvsov typ och var heeelt inne i en dröm när väärsta vibrationen sattes på :P
Nu är jag lite seg men jag är inte trött! Ska förmodligen träffa Nicole och Rebecka och killarna idag men hon ska alltid prata i telefon så man kommer ju inte fram!!
Fick också ett samtal nyss från min chef att det är nåt fel på kaffemaskinen, vilket det var i onsdags också när jag stängde och den gick sönder. VET INTE VARFÖR och jag får värsta skuldkänslorna då den går sönder och då måste de ringa nån för att laga den och det kostar FETT med pengar för att laga en pytteliten sak, och att det händer två gånger i rad??? Förstår verkligen inte varför för jag har stängt av den på samma sätt som jag alltid gjort och det har aldrig varit nåt problem då :O
Aja, jag jobbar imorgon så jag får väl prata om det då...
Ikväll ska jag ha kul!! Har ju typ inte gått ut på riktigt sen... Nyår? Gosh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0