Jag= populär, så det så!

Heei!
Har NYSS skrivit klart min idrottsuppgift, är så stolt över mig själv. Det var seriöst kul haha!
Den ska lämnas in på fredag så nu har jag det överstökat.

Skola var det idag. Inget speciellt men hade bara två lektioner så det var lugnt idag.
Efter skolan hade jag tänkt åka till Johan men jag fick inte för jag måste rensa mitt rum. Det har inte hänt nåt där inne fortfarande.
Jag åkte däremot till stan för att kolla om mina nycklar kommit in på SL Hittegods, men självklart inteee.
I T-Centralen träffade jag på Nicole också, från ingenstans och vi pratade och så. Under tiden träffade jag på Willy, Chantell och Jonte (känner honom inte så bra)! Jag var populär i stan idag :D



En av semlorna från igår. Den ser inte så mini ut men den är lite mindre än en handflata ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0