Humörsvängningar

HEJ!
Johan har varit här men gick jag lämna honom vid tuben för ca en timme sen.
Idag har varit en konstig dag. Jag har vart glad hela dagen tills jag kom hem och då var allt bara FEL.
Det har ju varit så fint och soligt idag och det gör en ju glad! När jag slutade så slutade Willy strax efter mig och han ville att jag skulle följa med honom och köpa lunch på Vivo (jaaa, jag säger fortfarande Vivo, Vi suger!) och sen åkte vi hem tillsammans. Han gick ju förstås av i Kista, där han bor.

Jag gick snabbt hemåt och hämtade mitt bibliotekskort för att jag måste låna en engelskabok med kärlekstema. Det gick ju inte bra ALLS, fanns ingen! Så jag får kolla i Fridhemsplan imorgon :)
Johan mötte mig i Husby innan vi åkte till Kistas bibliotek, sen åkte vi direkt hem till mig och chilla, var hemma själva ett tag. Kollade mest på tv men sen hade vi KRIG om datan!

Längre in på dagen blev jag mer och mer irriterad på småsaker och jag pallade inte! Blev sur och gick och la mig och vägra äta. Har fortfarande inte gjort det.. Måste ha PMS idag också, har varit känlomässig idag.

Jag var sur på Johan och han var lite förvirrad och spelade medans jag låg i sängen och sura. Tillslut började jag smsa och då ville han se vad jag skrev men jag tyckte att han borde mind his own business (jag var sur så vanligtvis skulle jag inte säga det till honom men jag var som sagt sur). Tillslut tog han min lur för att kolla. Vet ni hur det sluta? SLAGMÅL! Det gick hyffsat bra för mig för att inte ha ätit och inte hade nån energi, han är ju ganska spinkig haha
Jag kastade saker på honom och allt, puttade in honom i väggar osv.

Men nu är allt lugnt och jag känner mig på bättre humör :P

Nu MÅSTE jag sova då jag börjar kl 8 och får inte komma sent



Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0