Hjärta

Hej hej!
Nu är jag hemma efter den här dagen. Var först i skolan, det gick bra idag men kollade på två konstiga och tråkiga filmer så det är på riktigt väldigt jobbigt att hålla sig vaken faktiskt :P
När jag slutade åkte jag till Mariatorget och mötte upp mamma, mormor och Ian på en sushirestaurang och åt jättegod sushi! Fina mormor bjöd :)
Vi var inte där länge. Mamma åkte för att träffa min syster, mormor tog tåget tillbaka hem till Enköping och jag åkte och mötte Johan vid hans skola och sedan åkte vi hem till honom och mös lite, åt middag och vid halv nio åkte jag hem.

Det var en trevlig dag! Hoppas att ni haft en bra Alla Hjärtans dag också! :D



Jag just nu. Med mina slitna toppar! Det var så kallt idag att mitt hår FROSTADE!! Det blev helt blondgrått :O
Illa..


Dagens låt också: Pressure- Love and Affection
Förra vinterminnen :D

Kommentarer
Postat av: Lanah

Vilken härlig header du har! :)

2011-02-15 @ 11:32:00
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0