Helgen

Hej!
Kom hem för ca en halvtimma sen och har läst bloggar tills nu. Lyssnar på skön mysig och tar det bara lugnt, ska lägga mig snart för jag är galet trött och har vart det idag, trots en massa kaffe ^^

Igår var jättetrevligt! Vi åkte till en restaurang i T-Centralen ungefär som hette Blekholmen (ha ha)
Där satt vi i tre timmar och pratade om allt möjligt. Vi var 11 st. Johans fina, udda familj :)
Sen var vi en person för mycket i bilen så jag och Johan tog tunnelbanan hem, gick till hans mamma och hämtade några saker sen gick vi till hans pappa och badade! Sen gick vi upp och mös, sen la vi oss :)

Gick upp mellan 12.00 och 13.00 idag och vid 16.00 började jag jobbet, trött som jag var! Och det var ganska mycket folk idag också, varför vet jag inte.

Imorgon börjar jag skolan, sen vecka så slutar runt 17.00 men har inga planer för efter skolan. Ganska skönt :)

Nu ska jag snart lägga mig så vi får höras imorgon!


Bild på mig och fina Ida i 8an haha
Love youuu



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0