Hallå i stugan!

Hej!
Kom hem för inte så länge sen, sorry för uppisen.
Hade en lång skoldag igår med jobbig idrottslektion (men inte så jobbig som jag trodde) och direkt efter skulle jag jobba. Men som tur var stängde jag inte. Strax innan jag slutade kom Johan och överraskade mig! Efter som att det var så sent så var det ingen idé att bara träffas så vi åkte hem till honom och jag sov över där och har varit där hela dagen idag, så nedrans kallt ute!!! Sjukt!

Jag är inte på världens bästa humör just nu, ingen aning om varför, sen känner jag mig lite sjuk med huvudvärk och ont i halsen så det är lika bra att lägga mig nu då jag börjar jobbet kl 11 imorgon.

Hoppas ni haft en bra helg hittills! :) GODNATT



Bild på mig och Johan två helger sen, när jag sov där sist då vi firade hans kusin på restaurang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0