Gladis idag

Tjeeeeeeeeeeenna!
Hemma och jag taggad! År på bra humör! Vet inte varför dock för Josefin har nu kommit hem från Spanien och har lagt upp massa bilder och berättat hur UNDERBART hon haft det medans jag har haft största sommarabsen här i äckelsvergies vinter..
Hursomhelst! Jag är glad iallafall! :)
Har jobbat, kändes som en evighet och det var väärsta kön både vid maten och glassen i typ 20 minuter minst så jag och Sandra som jag jobbade med sprang fram och tillbaka som galningar för att ta beställningar och göra mat och ge glass.

Imorgon är det skola men jag ser mycket mer fram emot att fira Alla Hjärtans Dag med först mormor, mamma och Ian, sen kanske Amanda och till sist med Johan hemma hos honom :)


Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas du haft en bra dag!:D

2011-02-13 @ 22:37:30
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0