Det här ständigt trötta

God kväll på er!
Fyfan vad jag är trött. Riktigt trött faktiskt...
Började kl 8 idag men det slutade med att jag gick upp typ 9 eller så för jag mådde illa, men tillslut kom jag till skolan.
Under håltimmen åkte jag, Madde, Alexandra och Rasmus till Rådmansgatan och åt pizza. Blev dödsmätt!
Sen fördrev vi tiden efter genom att åka till Musik Börsen, sen åkte Alexandra hem (Madde hade redan gått) och jag och Rasmus åkte till Brommahallarna och hade idrott. Basket var det idag!

Det räckte inte med att jag redan var skittrött utan jag gav nästan mitt allt på idrotten så jag var heelt svettig och dööd när vi slutade, trots att vi bara hade idrott i en timme idag då det blev lite missförstånd för vi skulle ha börjat en timme tidigare men det var bara två som visste om det och var där då hehe

Efter det åkte jag direkt till jobbet och jobbade med Jennifer idag. Det var trevligt! Och SOM TUR VAR slutade jag 21.00 idag, trodde att jag jobbade till 22.00, men icke! :D

Nu är jag hemma och är skittrött men har ändå gaaanska tråkigt.
Vill träffa nån.. Men inte gå ut eller liknande, bara vara med nån. Oh well, that's life :)


DAGENS LÅT:
Who am i to say- Hope


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0