Dagens låååt

Oj, glömde nästan bort!
Sen sist har jag och mamma gjort semlor (hon rättare sagt, jag gjorde bara grädden och florsocker över haha), de blev jättegoda! Minisemlor blev det ^^
Sen ringde pappa, har inte träffat honom eller ens pratat med honom tror jag sen 25e december, inte av nån anledning direkt... Ska se till att åka dit på sportlovet nån gång!
Sen pratade jag lite med Johan som degat hemma med feber fortfarande. Han börjar ledsna hihi

Till sist förberedde/fixade jag och mamma Ians lilla present från mig! En liten iallafall. Det ska vara ett örngott som jag syr hans namn på!
Jag har också en sån, fast annan text, storlek, färg osv.
Kom inte så långt på den för jag är jättetrött av någon anledning så jag ska lägga mig alldeles strax!

HURSOMHELST- dagens låt! Har haft den på huvudet hela dagen haha



Gillar verkligen inte Akon men den är rolig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0