Dag med min älskling Nicole!

God kväll på er!
Sitter i vardagsrummet och chattar med lite folk. Åt för inte så länge sen heller.
Har haft en jättebra dag idag! Var först i skolan och en halvtimme innan jag slutade, hade spanska dårå och var klar med allt man skulle göra så jag satt ute i repan (receptionen) då jag inte tror att man fick gå, får ju frånvaro. Satt där och Willy var där också så vi satt och snacka i en halvtimme medans han hade håltimme.

Efteråt åkte jag 1an raka vägen till Hötoget och mötte min älskling Nicole och vi åt i Kunghallen, sen gick vi runt och kolla i affärer och så, köpte lite saker jag kan visa sen! :D
Sen åkte vi till Östermalm och fika på en uteservering och prata om allt. Jättemysigt!
Efter ett tag gick vi och fastnade på Belle Shoes affären bredvid och ja... Där blev det lite mer köpt...
Vi åkte till T-Centralen och Nicole åkte hem. Innan jag själv åkte hem träffade jag Isaak i stan med han kompisar, lilla vän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0