Chillnation in the nation

Blaha blaha blahaaaaaa

Ville bara börja det här inlägget med nåt annorlunda idag ^^
Jag skulle ju ge Nicole kavajen idag. Men självklart när jag kommit till Västra Skogen tänker jag "VART FAN ÄR PÅSEN??" och så ser jag bilden framför mig när jag har påsen och väskan på min byrå. Jag tar på mig jacka och halsduk sen tar jag väskan (men ingen påse!). Som tur är hade jag inte glömt den på något allmänt ställe utan bara hemma :)

Jag åkte till skolan och i Fridhemsplan var Willy så vi tog bussen tillsammans.
När spanskan slutade åkte jag och mötte Nicole i vilket fall som helst. Påväg dit träffa jag Tiffany en liten stund. Sist vi sågs var i OKTOBER! Inte bra, inte bra alls!
Hon fortsatte till sin skola och jag mötte Nicole och vi åkte till Rådmansgatan där jag åt. Vi pratade och så och ska förhoppningsvis träffa henne imorgon! Hon och Rebecka :)

Resten av dagen har jag bara varit i skolan. Hade inte så mycket att göra. På SO:n hade vi check-up prov och när man var klar med den gjorde vi inget mer ^^
Jag och Willy åkte hem tillsammans också. Mycket trevligare än att sitta själv på fullproppade tunnelbanor och känna sig dum över att man lyssnar på andras konversationer haha




Jag är nog inte den enda som föredrar det här före SNÖSTORMEN VI HAFT IDAG! Och får jag fråga- borde det vara tillåtet att ha PP (pedagogisk promenad) i detta väder??????
NEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0