Blaaa

Heeej!
Är hemma nu. Hade inga planer för idag men tänkte att jag hade tid på mig då kl bara var 12 men just då ringer de från jobbet och det var kaos för två av de som skulle jobba idag var jättesjuka (en av de fick åka till sjukhuset!) så jag fick hoppa in.
Jobbade från halv ett till halv åtta. JOBBIGT. Men det gick bra. När jag sluta kom Johan förbi en stund och jag gick runt i affärer och kolla lite.
Köpte också present till mamma. Visste inte vad jag skulle köpa (lite under pressure) men tillslut blev det 300 krs presentkort på H&M, ett nagellack och ett på örhängen :)
Köpte också ett par till mig själv och en body på BikBok så nu är halva mina pengar slut. Smart när det är ett bra tag tills man får pengar igen haha. 25 dagar!

Nu gör jag ingenting. Johan skulle ha kommit hit en stund men nej, så blev det ej.
Kunde ha åkt på fest i Vällingby mendet blev inte så heller. Blir en hemmakväll igen. Ganska trött på det då jag inte riktigt gått ut på flera veckor. Inget måste men sålänge jag slipper vara hemma med mig själv bara :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0