A mans world

Ibland förstår jag mig verkligen inte på killar... De kallar OSS TJEJER ologiska och ändå är det vi som är mer realistiska och inte lika paranoida och pessimistiska. Ändå är vi inte naiva eller ignoranta, DE är.
Och de verkar alltid så förvirrade, vet liksom inte riktigt vad de ska tro, tycka, säga eller agera.
Jag skulle verkligen vilja se vad som händer i en killes hjärna.

Här kommer en passande låt också känner jag ^^


För övrigt har jag inte fått mycket gjort här hemma. Har kollat på Chriminal Minds och The Big Bang Theory tog nyss slut. Fyfan vad jag älskar det programmet asså haha

Nej, nu ska jag ta och lägga mig! Har en ganska "lång" skoldag imorgon. Iallafall för att vara halvdag. Usch vad bortskämd jag har blivit, i ESN tyckte jag att vi hade långa dagar och kefft schema (det hade vi!) men nu gnäller jag när jag har övöer 4 timmars skola då det inte är en halvdag för mig haha
Nej, skärpning!

GODNATT lovelys!

PS: Kl är över 12 nu, vilket betyder att det är den 24e februari! :D Vet ni vad det betyder?? JAG FYLLER 16½! Congratz till mig!
Tackar, tackar ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

garttis hihihi <3

2011-02-24 @ 00:13:28
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0