Tonight was a very good night!

Heej! 87 bilder tagna från igår, så nu vet ni på ett ungefär vad som väntar!
Det var faktiskt skitkul där och det kom fler som jag kände än förväntat. Sedan var det inget direkt stelt party-mode direkt för i princip alla var taggade! :D
Den enda som suger var att min mp3 försvann så nu måste man köpa en ny och ladda ner ALLA 300-nåt låtarna jag hade och försöka minnas vilka det var. DÖÖÖ.

Jag sov i allafall över hos Sofia och hon skulle till Östhammar och hälsa på familjen för hennes syster fyller år idag och då åkte jag hem. Efter ett tag åkte jag, mamma, mormor, Ian och Nico till Ikea i Barkaby och vi åt julbord för första gången i mitt hehe, älskar svensk julmat!
Nu har vi även precis satt upp julgranen och den ser annorlunda ut än alla andra gånger. Men fint :) Sedan ska vi dricka glögg och tända det 3e ljuset, tänk att det bara är tolv dagar kvar tills jul!

Nu ska jag ta och ladda upp bilderna på facebook om nu datorn låter mig. Här är en liten sneakpeak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0