Sjuuuk...

Sitter i mörkret i vardagsrummet själv med Christine på tv hehe. Man kan inte göra nåt annat än att älska henne. Är fast här och har "catchat up" med allt på datorn eftersom att jag inte varit inne på några dagar.
I tisdags blev jag magsjuk på jobbet så har varit sjuk och mått skit (uppenbarligen hehe) de senaste dagarna. Knappt ätit och bara sovit i nästan två dygn. Men nu mår jag mycket bättre och kan förhoppningsvis gå till skolan imorn! Har även städat rummet och hoppas mamma kommer hem snart med Piggelin! :D Blir alltid sugen på det när jag är sjuk.
Hoppas på att syster kommer förbi sen för jag har inte träffat henne på jag vet inte hur länge! Månader iallafall. Känns som att klockan är typ sex för att det är ganska mörkt ute plus att jag segat sen elva eller så :P

Men nu ska jag se till att få i mig nåt. Hinner och orkar jag så lägger jag upp bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0