Inhale love, exhale hate

Jag trodde att jag uppdaterat "idag"? Hmm...
Johan har iallafall gått för en stund sen. Han missade sin tunnelbana så det blev en halvtimme extra här. Känns som att vi inte setts på en eeevighet men det var en vecka sen. Kanske för att vi inte fått ensamtid på ett tag... Men idag har iallafall varit mysig. Vi gick ner till Ica och köpte massa gottgott och så kollade vi på SALT. Bra film som jag såg på bio förra hösten men jag hade typ glömt allt så värt att se igen!
Sen har det varit lite gäster här. Var tyvärr inte så social när de åkte hem för jag hade ingen koll på det, vi satt och kollade på film i mitt rum då. Sen spelade vi UNO och Vändtian hehe. Vann såklart nästan alla gånger, han på en av varje spel.

Men nu är det bara ointressant info. Skönt att jag är frisk nu iallafall och att jag tog det lugnt den är lördagen tänkte jag säga. Det är ju bara fredag! Har verkligen ingen tidsuppfattning -.-
Imorgon får vi se vad som väntas. Jobb på söndag, ångest och ångest över att jag redan tänker på det. Men från och med nästa vecka har jag bytt den till tisdagar! Så jag jobbar då istället måndag, tisdag, torsdag.

Nu bör jag gå och lägga mig så att jag inte sover bort hela morgondagen, jag är ändå ganska trött.
GODNATT!

Tumblr_lwbfrcck2l1qe52v7o1_500_large
We♥It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0