Hos Sofia!

Dags för uppdatering nu då? :P
Hatar när man får sånna här glapp men ärligt talat så har inte mycket hänt och jag har varit så stressad och trött gällande skola och jobb men nu är det helg och jag kom nyligen hem till Sofia. Vi slutade skolan vid fem, segt på fredagar dock. Men nästa vecka så! Lite extrajobb bara.
Inga riktiga planer för ikväll. Tänkte plugga lite och färga Sofias hår sen blir det väl Bredängchill hos Sez med Johan. Lets see!
Vill däremot visa en underbar present jag fick från moster i Spanien. Egentligen var det en julklapp men mamma fråga om jag ville öppna då eller till jul. Vad tror ni att man svarar?? ;)
Men nu bör vi sätta igång här och få lite arbete gjort! Pöööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0