Fjärde advent

Pratade med Sofia nyligen. Skönt att hon har det bra hehe!
Johan tog tunnelbanan för ca 30 minuter sen och idag har varit en skön dag. Mådde lite dåligt imorse, kände mig lite sjuk på morgonkvisten så jag tog ledigt från jobbet. Det är bra nu men min mage är fortfarande helt upp och ner.
Igår var en skön kväll. Inget speciellt men trots det- lyckad. Jag och tjejorna åkte till tvillingarna från jobbet och sen drog vi vidare till Älta där Johans barndomsvänner var (Bellas ex och hans vän alltså). Emma sov över hos mig och idag har vi tagit det ganska lugnt. Min gudmor och hennes man kom förbi från Enköping och jag fick en tidig julklapp hihi. Sen drog jag och Emma till Kista och åt på restaurang, skitgott! Sen hade vi planerat att hitta en julklapp till mamma, fixat! Johan kom även. Han ville överraska mig :)

Imorgon är det skola och på morgonen (har sen vecka) ska jag och Dominic förbi ESN och prata med 9orna som ska börja gymnasiet nästa år. Det ska bli intressant. Efter det är det skola förstås, sen jobb. Plus att jag har tolv timmar att jobba igen den här månaden pga att jag varit sjuk. Lite segt men det löser sig! Lov på onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0