Christmas Eve

Heeeej!
Dagen efter julafton då. Alltid lika segt och en aning deppigt för nu är det hela 365 dagar kvar till nästa jul(det blir skottår nu).
Men julen blev bättre än väntat iallafall! Det skulle bara ha blivit jag, mamma, Ian och Nico men Roger och barnen kom, Jessica och Nikeisha och Rogers kompis och hans tjej. Och jussde, Sady och Patrick, Rogers äldsta.
Sen vid ett hade jag och mamma (och killarna) åkt till hennes moster och kusiner då vi skulle på jullunch hos de! Kollade även på Kalle Anka och vid fyra åkte vi hem igen, det var då alla gästerna kom!
Sen till det bästa- julklapparna! Fick ganska många presenter men i år fick jag i princip bara kläder, sen nagellack, parfym och body lotion typ. Men allt var jättefint! Lite synd bara att man inte har råd till att mellandagsshoppa -.- haha

Jag har tagit bild på alla mina klappar så jag lägger upp de såfort de kommer in på datorn, om det inte går för segt för jag måste duscha osv, jag och Amanda ska till pappa och fira jul där. På Barbados firar man jul idag ;)
Har inte träffat de sen början på augusti så det är väl på tiden? Amanda har jag ju såklart men inte på jättelänge heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0