Mitt lilla förfirande

Hallihallå där!
Igår mötte jag upp Ida och vi sushiade i Rådmansgatan (som alltid) sen började hon och jag gick till Falafel Kungen där Kidah satt och efter en stund kom Madde förbi för att ha nån att äta med :) Därefter åkte vi till skolan och hade psykologi, svenska och matte.
När jag slutade mötte jag upp Johan i Slussen och vi åkte till Mariatorget för att fira Johans pappa! Åt god mat och pratade och så sen åkte vi till Hornsgatan och bowlade! Har inte gjort det på över fem år så det gick inte speciellt bra för mig :P Men fick in en spärr och direkt efter två strikes i rad! :D

När vi bowlat klart åkte jag och Johan hem till mig och vi kollade på Gothika. En bra film som jag haft på datan sen typ december och inte kollat på den :P
Sov i 11 timmar inatt och har varit jättetrött. Varför vet jag inte, var det hela dagen igår också!

Idag kom mormor för att fira mig i förskott och mormor Ulla skulle komma men hon är gammal och orkade inte :(
Har ätit sushi idag igen då och nu gör vi typ inget. Ska äta tårta sen! :D
Hade tänkt träffa Emma sen för hon vill på The Voice och jag tänkte att jag kan följa med, MEN DETTA VÄDER??
Bläääääääääää

Vi får höras sen iallafall :) Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0