Säger jag bra- så blir det bra! :D

Minns ni att jag sa att idag SKA bli en bra dag??
Har man rätt eller har man rätt? :D
Vaknade ju tidigt och kom till skolan vid 20 över 11 kanske och luffa runt där hehe. Ångest att jag inte hade mitt matkort eftersom att jag glömde den i bilen med Emma men som tur är fick jag den och hela plånboken idag och imorgon kan jag äta lunch igen! :D haha

Sen mötte jag upp Emma i Odenplan och åkte till jobbet. För andra dagen för mig gick det skitbra! Sålde massa lotter och det gick bättre än förväntat! :D
Det gjorde mig på bra humör hihi, Emma och Patrik låg en över mig och Christian under mig. Inte för att det är en tävling men det är kul att försöka sikta högre än de andra då man blir triggad på att lägga i ett kol ;)

Pratade nyss med Ida också och hon hjälpte mig förlustförsäkra mitt SL-kort haha, jag är verkligen inte bra på komplicerade ord!
Men 11.50 ska jag träffa henne vid Sleven och det blir skolårets första sushia! :D LOOVE till min Soulm8!
Och det är sant också, hon är min Soulm8 för hon hade PRECIS tänkt smsa och fråga om vi skulle sushia när jag ringde hihi

Efter vår lilla date imorgon och efter skolan ska jag träffa Johan och typ halva hans familj för att fira hans pappa som fyllde år igår och då känner jag att han måste ta med min nässprey hos honom för den behövs!! Kan fan inte andas med näsan hahahaha

Som vanligt skriver jag för mycket i varje inlägg så jag avslutar nu och säger godnatt för nu! PÖÖÖSS


Älskar den här bilden på mig och Soulm8 hihi, från i vintras, önskar att den var större och ljusare hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0