Hemma nu

Jag tror inte att ni förstår vilken pengarabs jag har!
Nu börjar jag iallafall acceptera att det blir höst (läs: vinter) så jag blir sugen på att köpa massa vinterkläder! Sköna stickade tröjor, värmande halsdukar (alla mina är så använda att de knappt värmer längre, mest vindskydd typ), jag vill köpa ett nytt snyggt pannband som jag fick i födelsedagspresent av Johan förra året, ÄLSKADE DET, mer än man kan föreställa sig typ haha, men den tappade jag bort. Men varje år har de ju liknade collektioner så hoppas på att MQ har en liknande i år med. Svart ska den vara också, jag är alltid så förnekande när det kommer till vintern så jag vill ha allt jag köper i massa färger men det ser ju inte speciellt bra ut med rosa vantar, ljusbrun halsduk och kritvit mössa :P
Så när jag fyller år, om en vecka och fem dagar då blir det shopping ska jag säga! Får ju lönen dagen efter :D


Någon dag innan min födelsedag fick jag mitt kära pannaband som i förskott, sen lite fler presenter av älskling <3

Sitter och lyssnar på Jah Cure, vissa låtar är så bra! Old times, verkligen :)

Annars då? Vad har jag gjort idag?
Mötte Kidah i Fridhemsplan och åkte till SL Hittegods för att se om min plånbok var där. DET VAR DEN! :D Helt otroligt, jag får liksom alltid ett nej när jag kommer dit (regelbundet tyvärr.. :P)
Sen åkte vi till Kidah, hon duscha och jag gick ut med sötisen Ninja, Kidahs hund) sen mötte vi upp Shamal och Keisha, åkte till Solna när Shamal gick och mötte upp Emma och Bella. Vi hade några planer men allt sabbades eller så blev det för sent för jag skulle hinna med sista tunnelbanan hem.

Fick också ett samtal idag att jag fick jobbet på den där telefonförsäljningen! Men jag ska se hur det går innan jag verkligen börjar så jag ska inte sluta på Sandys än iallafall. Har ett möte på tisdag där man får mer info :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0